2010. január 4.

Kinkade kontra BPQuaker SAL-helyzetjelentés 2010-ben először

Még tegnap terveztem, hogy befényképezem a két folyamatban lévő munkámat, de elmaradt. Így most pótolom a hiányosságot:-) A Sweetheart Cottage esetében nem látszik olyan nagy haladás, pedig sokat dolgoztam rajta. Most már lassan 3/4 részben kész, mert szinte minden hiányzó öltést bele tettem.A Beatrix Potter mintakendőnél már látványosabb, hogy valóban hímzéssel töltöttem az időmet, nem igaz?Kellemes alkotást kívánok:

5 megjegyzés:

  1. Mindkettő gyönyörű!!! A haladás látványosabb a kendőnél, de azért azt tudjuk (aki hímez), hogy milyen macerás folyamat a hiányzó egy-egy szem böködése. Szépek nagyon!!!
    Kinyomtattam a Chandler's Cottage-t, én majd azt fogom megcsinálni....:-))

    VálaszTörlés
  2. Köszi:-) Na, a Chandler's Cottage se' semmi!!! Bár Kinkade keze alól mindig hihetetlenül gyönyörű olajfestmények kerülnek ki. Nagyon örülök, hogy van lehetőségünk ezeket a szépégeket keresztszemes formában elkészíteni. Nagyon várom a fázisfotóidat, ha majd belevágsz!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen haladsz a Kinkade-el! Igen, egyetértek Krisztivel: aki hímez, az tudja, hogy milyen idegölő munka az egy-egy x-ek betöltögetése! Úgyhogy gratulálok, mert gyönyörű lesz. Egyszersmind bevallom, nekem nem is lenne türelmem hozzá:) A BP sampler színei nagyon tetszenek, már több helyen láttam a mintát és én is belevágnék, de nekem nincs meg. Megaztán van itt egy csomó egyéb ügyem is. Hajrá, várjuk a képeket!

    VálaszTörlés
  4. Szia Zsuzsi! A BP samnplert jó pénzért lehet csak megvásárolni (16$), viszont ha tetszik, a Mary Wigham sampler mintáját le tudod tölteni a magyar oldalról.
    Visszatérve a Kinkade képre: amikor a Nővérem Férje megtudta, hogy már 4. hónapja dolgozom a képen, ami majd a nappalijukban fog lógni, kicsit lesápadt. Azt hiszem, a "büszkeség és elismerés" táblán eggyel feljebb kerültem Nála:-)))

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a nagy kép! Én meg ebbe kezdenék bele szívem szerint :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails