2010. április 22.

Díjat kaptam Csillától

A szabályok:
1. Ha valaki adja én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek továbbadom a díjat.
5. Kitöltöm a tesztet.
Név: Sándorné Vasmán Judit
Becenév: Jucus, Judd, Juci, Jutka, Jucó
Lakhely: immár 10. éve Szombathely
Születési hely: Szikszó (B-A-Z megye)
Magasság: nagyjából 163cm, plusz-minusz 2cm:-)
Névnap: július 30/december 10
Foglalkozás: Közgáz diploma nemzetközi szállítmányozóként, egyébként pedig logisztikával foglalkozom
Testvérek: Erika(3 évvel idősebb nővérem) és Eszter(3 évvel fiatalabb húgom)
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol, német


Gyűjtemény: Hát, lássuk csak: volt Turbo rágós papír gyüjteményem, majd sokféle Lutra albumom:-))) Manapság mindent bespájzolok, ami a keresztszemes hímzéssel kapcsolatos:-) Kérdezzetek bátran, ha szükségetek van valamire:-)

Kedvencek: szeretem a finom sajtokat és a jó borokat
Cipőméret: nagyjából 36-37, de volt már 38-as is
Zsebpénz: a jó háziasszonynak mindig van "dugipénze", amit az ínséges időkben elő tud kapni:-)

Álom: dióhéjban:kisbaba, kertes ház kutyával/kutyákkal, anyagi függetlenség.
Háziállatok: a 2. emeleti lakásban nem lenne szerencsés állatot tartani... Meg hát a fontossági sorrendet is be kell tartani: először gyerkőc, aztán jöhetnek a háziállatok.
6. Megnevezem, hogy kitől kaptam a díjat és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba: Csillától kaptam a díjat. Nagyon köszönöm, hogy megtiszteltél vele:-)


Én is szeretném tovább adni valakinek, aki valóban sokoldalú és kreatív. Ő nem más, mint Zsuzsó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails