2011. február 13.

Heti termés és februári kreatív találkozó

Sziasztok!

Találkozó volt szombaton, a képeket itt találjátok. Nagyon jó volt a hangulat, és szebbnél szebb hímzések, varrások, kötömények és horgolmányok kerültek elő:) Holnap csatolok kommentált képeket. Aki szeretné, addig is megkukkanthatja az albumban.

Következzenek a héten elkövetett dolgok:D

VFiona felhívására jelentkeztem, és elkészítettem ezt a képecskét. Még sajnos nincs keretezve, de ami késik, nem múlik:
Itt van az ősz...

Készítettem egy mono tyúkocskát is a héten, de azt hiszem, majd húsvétkor fogom a nyuszival együtt végleges formába "önteni":
Mini-mono tyúkocska
Az úgy volt, hogy szerettem volna az eheti, azaz 6. bonbonkámat "kivégezni", de a tűm egyszerűen nem állt le:) Nagyon élvezetes hímezni ezt a mintát. Aki nagyobb munkában van éppen, szuper lazítás, ajánlom.
 Puszi,

4 megjegyzés:

  1. Lehet beleharapok! :) Na nem a csirkebe :)

    VálaszTörlés
  2. Itt is köszönöm szépen a részvételedet! Meg is találod az alkotásodat itt:
    http://vfionadesigns.blogspot.com/p/ti-munkatok.html

    A bonbont én is szívesen megkóstolnám :) Amúgy is pár nap múlva indul a tavaszi méregtelenítés, akkor már úgysem ehetek nasit 2 hétig... :O Sebaj, majd ide járok hozzád élvezkedni, ez úgy sem árthat. ;)

    VálaszTörlés
  3. A találkozó miatt irigyellek ... a bonbon is szépen alakul ... mi kell még!?

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails