2012. február 19.

Párizsi beszámoló, AEF (l'aiguille en féte)

Sziasztok!

Visszatértem:) Tulajdonképpen már egy hete hazaértünk Párizsból, de egyszerűen nem értem utol magam, így csak most írom le a sok élményt:)

Az életben nagyon kevés utazási lehetőség adódik, úgy hiszem, így Mi két kézzel ragadtuk meg ezt a franciaországi invitálást. A királyi többes a Férjem miatt, hiszen mindkettőnknek szólt a meghívás Judit barátnőm és családja részéről. Igaz, Krisztián a kézimunka expo-n nem volt(:))), de az egész hetet együtt tölthettük a szerelem városában:)

A sok látnivalóval alig tudtunk betelni:) A képek még szelektálás alatt vannak, de mutatom a város nevezetességeiről készült grafikákat, amelyeket a hétvégén magam kereteztem:)))

A kis Diadalív, a Piramis és a Louvre - Párizs, 2012 február 6-12.

A Notre Dame, az Invalidusok és az Eiffel-torony - Párizs, 2012 február 6-12.
Néhány emlékéremre is szert tettünk a Notre Dame-ban, a Sacré-Coeur-ben és az Invalidusoknál:

Emlékérmék Párizsból

A pénteki napon Judittal és a többi francia hímzős lánnyal elmentünk a nagy AEF (l'aiguille en féte) kiállításra és vásárra.

A belépőjegy:)

 Itt, akárcsak a Budapesti Nemzetközi Vásáron, kisebb-nagyobb standokon voltak kipakolva az árusok, cérnagyárak képviselői, tervezők, boltosok. Nagyon szuper kavalkád volt:)

A  legnagyobb kedvencem a Judittól kapott hímzés:


De persze vásároltam ill. kaptam néhány fonalat és mintaívet is, Judittal megosztva:

Pamut és selyem fonalacskák

Dessins DHC és Jardin Prive mintaívek
A Jardin Prive tervezőnője, Nathalie ajánlásával:)

Nagyon büszke vagyok arra is, hogy sikerült találkoznom Michael Powell-lel, aki dedikált nekem egy képeslapot:

Michael Powell-től:)

Vágatlan képes beszámoló a vásárról:itt.

Jó nézelődést:)

Puszi,

21 megjegyzés:

  1. De jó volt Nektek!Csudajó programotok volt! 2 éve jártunk Párizsban, s jó volt látni a kedves beszámolód!
    További szép hetet Neked!

    VálaszTörlés
  2. Még mindig csuda irigy vagyok, de nagyon köszönöm a beszámolót és örülök, hogy jól éreztétek magatokat.

    VálaszTörlés
  3. De jó neked, nagyon irigy vagyok!!!!!
    Szép emlékeket hoztál, Michael Powell aláírás meg hímzős körökben nagy kincs:)))))

    VálaszTörlés
  4. Hát biztosan szép emlékekkel tértél haza.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm, hogy megmutattad a képeket...

    VálaszTörlés
  6. Kicsit irigykedem. No jó, nem kicsit.

    Viszont örülök is, hogy oda is eljutottál :-)

    VálaszTörlés
  7. Tudtam én, hogy tetszeni fog! Örülök /és picit irigykedek is/, hogy ilyen klassz élményben volt részed. Ráadásul milyen kincsekkel gazdagodtál!!!

    Az utazásod meg is ihletett:). Míg odavoltatok készítettem néhány "párizsos" apróságot, majd mutizom:).
    Ja és elfelejtettem megírni, hogy rendben megjött a pakk, nagyon köszönöm:).

    VálaszTörlés
  8. Köszi Mindenkinek!
    Tényleg csodálatos volt, egy hét valódi kikapcsolódás a szürke hétköznapokból. A visszaérkezést követő első munkanapomon még tisztára a felhők fölött jártam:)))
    Igyekszem azért a párizsi látványosságok képeit is rendbe szedni, aztán jelentkezem az elérhetőséggel. Mert ugyebár a nagy mínuszokban mi meghódítottuk a várost:)
    Ja, és a hétvégén volt szombathelyi tali is. Arról is riportolok:)

    VálaszTörlés
  9. Mennyi szépségben volt részed! Gondoltam rád, hogy ha már akkor volt a nagy kézimunka kiállítás Párizsban, amikor épp ott vagy... Bíztam benne, hogy sikerül eljutnod, jó volt végignézni a fotókat! Nem csodálom, hogy a felhők felett jártál! A város maga, és ez a "hímzős" program - szerencsés lány vagy, hogy mindezt láttad! :))
    Brigi

    VálaszTörlés
  10. Megnéztem a képeket és irígy vagyok.No,nem rád,mert azt úgyis tudod,hogy veled együtt örülök ennek az útnak!A franciákra,hogy mennyi minden kapható ott,finom dolgok,ha valaki kézimunkázni akar,akkor a képzelet szab csak határt!
    Várom a városról készült fotókat is!

    VálaszTörlés
  11. Jó volt olvasni a beszámolódat..Sok szép élménnyel gazdagodtál...
    Tali képeket is várom!
    Szép hetet!

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Jó újra hallani,olvasni rólad.Valóban kár lett volna kihagyni ezt a lehetőséget.Irigykedem ám én is,mint az előttem hozzászólók. :-))))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép helyen jártatok és sok szép mindent láttatok.
    Párizs meg egy gyönyörű város
    J' adore cette ville:))

    VálaszTörlés
  14. Már nagyon vártam a beszámolódat! :) örülök, hogy minden rendben ment, eszembe jutottál, mikor bezárt a MALÉV :(
    Az biztos, hogy egy ilyen utazáson hosszú időre feltöltekezik az ember az élményekből...

    VálaszTörlés
  15. Egész Párizst irigylem, nameg MP lapját, amit Neked dedikált!

    Ezek után minimum egy óriási MP képnek neki kéne vesellkedned!

    VálaszTörlés
  16. Hú, de jó volt ezt olvasni, meg a fotókat nézegetni. Nem semmi volt ez a vásár!!!
    De jó lenne egyszer eljutni, bár nem biztos hogy kibírnám, hogy ne vásároljak össze mindent! :-)

    VálaszTörlés
  17. Szép helyeken jártatok, kedves emberekkel gratulálok! Mert megérdemled.

    VálaszTörlés
  18. A lapot megnéztem volna élőben:) Na majd legközelebb :DDD

    VálaszTörlés
  19. Ez a kézimunkázók földi paradicsoma! Köszi a sok-sok képet! :-)

    VálaszTörlés
  20. Megérdemelted ezt az élményt, a kikapcsolódást! Azért egy kicsit irigyellek! Powellért, meg a Privé stand, meg minden! Szép lehetett!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails