2012. október 12.

3/13 és egy kis halloween

Sziasztok!

Nemrégiben kézzel festett, csodaszép selymeket zsákmányoltam Barbaraltól, és a Pumpkin Patch fantázia nevű "tökös" színnel terveztem valamilyen őszi hímzést. Minő véletlen: épp a TPS Pumpkin Patch mintájára esett a választásom, aminek végül csak egy mintarészletét készítettem el. Lógóka lett őkelméből, nyávoghat a szekrényajtó gombján:)
Anyag: 40ct natur hímzővászon
Fonál: NPI Silk és Barbaral Creations Silk
Gyöngyök: 11/0-ás narancs, zöld, fekete
Organza szalag 

Ez volt a kezdet:)

Elkészültem a szombaton átvett 13 szépség RR következő hölgyével is. Nagyon szépséges, burgundy színű hímzővászonra dolgozhattam. Evikusz így álmodta meg az ő sorozatát: egyesével, különböző színű és textúrájú hímzővásznakra. Íme, az általam elkészített szépség:
13 szépség RR 3. tagja

Puszi Mindenkinek,

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a Halloween-macskoszod!:o)
    Az a nőcis sorozat nekem is annyira tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Jucus:) Tervezem a teljes minta kihímzését is, de majd talán jövőre belefér:)
    A nőcis sorozat haladós, sokkal gyorsabban pörögnek a kendők, mint az elvárt :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép mind a kettő, már én is nagyon szeretném kipróbálni a selyemhímzőket, kivi vagyok rájuk :)

    VálaszTörlés
  4. A cica "rémisztő"-en jó lett. :-)))

    VálaszTörlés
  5. Köszi a kedves szavakat:) Lesz még boszis minta is, ha minden jól megy:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails