2016. július 27.

Babatörölköző, festett vásznak, minták :)

Sziasztok!

Egy pihe puha kapucnis babatörölköző készült az elmúlt napokban. A mintán szereplő Witzy kacsa nagy kedvencem már évek óta :) Talán azért, mert nincs rajta annyi kontúr, mint a Tatty macin ;)
Ezúttal egy buborékfújós mintát hímeztem, melyhez fehér DMC effekt fonalat használtam kék színű "sima" DMC-vel összefogva
 Még soha nem választottam ilyen telibe hímzett, nagy betűtípust, de valahogy ez kívánkozott a törölközőre.

Egy szolgálati közlemény: az Etsyre 40ct és 36ct festett vásznakat is feltöltöttem, valamint egy gólya és egy egér került a babakönyves minták közé :)

Szép napot Mindenkinek!
Puszi,

12 megjegyzés:

  1. A minták nagyon tutik!
    Az egérke még mindig nagyon tetszik :D
    A törcsi is nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Évi :) Igyekszem elérni a 20 kis mintát, hogy mielőbb komplett babakönyv születhessen :)

      Törlés
  2. Szeretem én is Witzyt! Nagyon helyes lett a törölköződ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Jucus :) Ez a kacsa megunhatatlan ;)

      Törlés
  3. Nagyon kreatív vagy! Készülök neked meglepivel, csak sajnos elég lassan megy:-( De remélem időben megkapod a karácsonyi projectekhez!
    Puszi:Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Katám! Jaj, ne viccelj. Nagyon ráérsz ;) Örülni fogok bármikor, ha meglepsz! Puszillak

      Törlés
  4. Nagyon aranyos dolgokat készítesz. ��

    VálaszTörlés
  5. Tündéri ez a két minta! A vásznaid pedig gyönyörűek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen a dicséretet, Bea! Remélem, a babakönyvet hamarosan összeállítva is mutathatom.
      A vásznak festését nagyon imádom. Na meg ha már van maradék festőlé, mindig dobálok bele ezt meg azt, így csipkék, farkasfogak, egyebek is születnek :)

      Törlés
  6. Tessza/még mindig nem vagyok ezzel a névvel kibékülve/később biztosan szeretettel gondol arra aki ezt az édes törölközőt hímezte neki♥ Babás, illatos,puha-ezek jutnak eszembe róla.:-)
    A babakönyvre kíváncsi vagyok már, a vásznak meg c s o d á s a k♥

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek Jucus😀 ügyi vagy.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails