2016. október 2.

Ajándék sorsolás :) / Giveaway winners

Sziasztok!

Tegnap este sorsoltam a szeptemberi akciót megosztók között, de képet a csomagokkal ma teszek közzé. A többes szám oka: egy őszi és egy karácsonyi hangulatú csomagot is szerettem volna összeállítani. Annyit csaltam, hogy előbb húztam a neveket, aztán állítottam össze személyre szabottan a tematikus csomagokat.

Az őszi csomagot Jucus nyerte, míg a karácsonyi színvilág xLeki nyereménye lett.

40ct hímzővászonnal, matt hímzőfonalakkal és egy kis csipkével összeállított csomag

28ct hímzővászonnal, festett dmc hímzőkkel és egy kis halloweenes csipkével összeállított csomag

Gratulálok Mindkettőjüknek!

Hamarosan új játékra invitállak Benneteket:)

Puszi,

7 megjegyzés:

  1. De örülök! Itt is örülök! :) És - gondolom - nem véletlen az őszi összeállítás! :o) Puszi érte, alig várom! Olyan gyönyörűségek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog szülinapot :) Véletlenek nincsenek❤ Remélem, élőben is tetszik majd a pakk :)

      Törlés
    2. Az nem lehet kérdés! :o)

      Törlés
  2. Gratulálok a nyerteseknek, igazán pazar kis csomagot állítottál össze! Remélem a következő játékodról nem maradok le!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a sok szépséghez Jucus, nagyon belejöttél!
    A nyerteseknek külön gratulálok és örömteli hímzést kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyerteseknek! Titokban én is reménykedtem, de örülök is az Ő örömüknek! jó hímzést kívánok Mindkettőjüknek! :)

    VálaszTörlés
  5. oh ♥ nagyon örülök, jól indul a hetem :)
    Nagyon szépen köszönöm! és kíváncsian várom ♥

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails