2016. november 28.

Blooming Roses és Woodland Sampler

Sziasztok!

A múltkori boszorkány-szombat egy workshoppal indult, ahol Maja rózsás tűpárna mintáját hímezhettük.A mintaív szerint megadott 28ct csillogós lenvászonra készítettem, DMC fonalakkal.

Tűpárnám van itthon, amit még a barátnőmtől kaptam, és lecserélni nem szerettem volna, így kutakodtam kicsit a barkácsolós szekrényben ötletért. Egy barnára festett, hatszögletű fadobozra esett a választásom. Íme:
The Snowflower Diaries - Blooming Roses
Végül újra tudtam kicsit hímezni a Woodland Samplert:) Elkészült a szeptember:
Folyamatosan készülnek a karácsonyi hímzések is a legnagyobb titokban :)

Szép hetet Mindenkinek:)

Puszi,

1 megjegyzés:

  1. Annyira szép ez a dobozka is!
    Hihetetlen, hogy két örökmozgó kisember mellett ennyit van időd alkotni. Alszol is?

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails