2016. december 26.

Karácsonyi ajándékok

Sziasztok!

A karácsonyi képeslap csere-berében ajándékozott lapot már mutattam, ám még két helyre is került ajándékom.
Az egyik keresztszemes fb csoportban a tavalyihoz hasonlóan Móninak küldtem ajándékot:
A minta a Jura point de croix oldaláról származik, a karácsonyi kihívás részlete. A megadott DMC fonalakkal hímeztem xJudesign 40ct Rocky mountain lenvászonra, keretezéskor pedig xJudesign Red passion farkasfog került a paszpartu szélére.

A KBK talin pedig Kati barátnőmnek adtam át az általam hímzett-felgombozott párnát:

Puszi,

4 megjegyzés:

  1. Ès itt van velem azóta is a fotelomba:))nagyon szép lett.puszi

    VálaszTörlés
  2. Rajtam bizony kifogott Jura kihívása, azért majd valamikor befejezem. A Tiéd viszont csodaszép lett a befejezésével együtt. A párna is nagyon klassz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod-látod, pedig általad jutottam el a jurapointdecroix oldalára :) De szerintem időt álló minták, majd jövőre befejezed.

      Törlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails