2016. december 21.

Karácsonyi képeslap / Christmas card

Sziasztok!

Idén is részt vettem a Barbi által szervezett kézműves képeslap csere-berében, és ezt a saját tervezésű és kivitelezésű képeslapot küldtem a "páromnak":
Saját festésű 39ct Zweigart Meran lenre dolgoztam xJudesign festett hímzőkkel: Red Love, Hunter's Shoe, Snowy White. Holy Yellow, Fawn Brown. Saját festésű farkasfoggal és egy dress it up mini gombocskával díszítettem az ovális paszpartut. 

Innen le tudjátok tölteni a mintát, a szokásos "klikk-nagyít-ment" megoldással:)

Hamarosan még jövök karácsonyi témával, hiszen én is kaptam képeslapot, ajándékot :)

Puszi,

4 megjegyzés:

  1. Nagyon kis helyes! Külön értéke, hogy Te tervezted!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, Jucus :) Kellemes Ünnepeket kívánok Neked és Családodnak!

      Törlés
  2. Nagyon szép a képeslap! :)
    Áldott, békés, szép Karácsonyt kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Ildikó! Békés, boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

      Törlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails