2017. január 11.

Dolgos hétköznapok

Sziasztok!

Igazi tél van, Szombathelyen már hó is esett hétvégén. A nagy hidegben ritkán mozdulunk itthonról ki a gyerekekkel, így benti kreatív foglalkozásokat tartunk :) Amíg én a faárukat festem, az anyagokat, fonalakat készítem elő festéshez, a fiúk gyurmáznak, rajzolnak, nyomdáznak mellettem. Folyamatosan haladok a hímzésekkel is. 
Igazából nem jutottam még semminek sem a végére, de mutatom, hol tartok a Joyful World SAL-lal:

Az október 1/3 részben készült el. Most nem felejtettem el: Palkó öröknaptárja a januári mintával szintén modellt állt :) Néhány pamutos vásznat is festettem. Az első két szín már megvásárolható:

Néhány napja farkasfogakat, csipkéket tettem fel a boltba:

Az elmúlt héten pedig újabb multikolor fonalak születtek:
Szeretettel várok Mindenkit az xJudesign boltban :)
Az aktuális kínálat az Etsyn és a Facebookon elérhető. Az árakat itt, a blogspoton találjátok, a fejlécet lenyitva a másik aloldalon. Ha bármi kérdésetek lenne, megtaláltok :)

Puszi,

2 megjegyzés:

  1. Dolgozzatok csak serényen, mert nagyon szépeket alkottok...biztos a fiúk is! :o) Azok a színátmenetesek valami csodaszépek! Jó lenne, ha látna az ember olyan munkákat, amik ezekkel a fonalakkal készültek, hogy inspirálódjon...majd biztos lesznek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, Jucus❤❤❤
      A legnagyobb gond valójában az, hogy nem tudok időt teremteni, duplázni, gyártani😀 Szívem szerint minden fonalat úgy mutatnék be a nagyérdeműnek, hogy tudok mellé referencia képet is tenni... De a hímzés az, amire sajnos a legkevesebb idő, energia jut... De, ha már itt vagyunk:

      FELHÍVÁS
      MULTIKOLOR HÍMZŐFONALAK BEMUTATÁSÁRA ALKALMAS KIS FREE MINTÁK KIHÍMZÉSÉHEZ KERESEK VÁLLALKOZÓ SZELLEMŰ JELENTKEZŐKET. A MINTA SZABADON VÁLASZTHATÓ, DE SEGÍTEK KERESNI,HA IGÉNY VAN RÁ.
      HA FELKELTETTEM AZ ÉRDEKLŐDÉSEDET, KERESS BÁTRAN A TOVÁBBI RÉSZLETEKÉRT.

      KÖSZÖNÖM!

      Törlés

Köszönöm, hogy írsz:-)
Thanks for your comment:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails